23/5/08

O noso bookcrossing atopa lectores

Entre os moitos comentarios que vai deixando na páxina de bookcrossing a xente que atopa libros liberados por Espazo Lectura, escollemos este para reproducir no noso blog.


Someone has made a new journal entry on one of your books at
BookCrossing.com! We've displayed the entry below, but you can read all the
entries at http://bookcrossing.com/journal/6111181 anytime.

Book Title: Vidas post-it
Author: Iolanda Zúñiga
__________________________________________________________________________


Thursday, May 22, 2008


Ola, son Alicia e atopei "Vidas post-it" no café "Rañolas". Así bastante de chiripa escollín moi ben o libro. Decidinme por el pola cercanía da súa autora, que é de Vigo, e ademais teño que confesar que buscaba un libro curto, porque ultimamente non teño tempo para nada. E podo dicir que quedei encantada con el. Gustoume moito, moito. Por que? Polo pertas que sentía cada unha das súas historias coa miña vida o coa de xente que me rodea ou coñezo. Pola sinxeleza da súa linguaxe, sen retórica bordando por todas partes nin "rebuscamentos" que ás veces son empregados facendo que a lectura se convirta nun sacrificio en vez de ser un disfrute. E por... moito máis. Mañá teño pensadc deixalo no café "Keike", pola tarde. Así que xa sabes... cólleo e devórao como fixen eu, merece a pena, e xa me contarás. Ata outra.

CAUGHT IN GONDOMAR PONTEVEDRA - GALICIA ESPAÑA

By AnonymousFinder from n/a, n/a n/a
Book Rating: 9 out of 10

__________________________________________________________________________

Tell your friends! http://www.bookcrossing.com/tellafriend

No hay comentarios: